Alltid Mitt Fel?!

jag fattar inte vad det är som är så JÄVLA viktigt med att vi ska följa med till Natt. Jag hade också tyckt det var skoj om vi kunde åka alla 4.. men de jag inte fattar är varför jag får skiten för åker jag dit själv med Fiffi och Macke så blir ju Macke själv ändå.. men ändå är allt mitt fel.. jag kan inte tvinga Danne..
palla göra en så jävla stor grej av det hela.
Jag är ledsen att det blev såhär.. och jag kan försöka att fixa de och prata med Danne. men jag kan ju inte lova något.. För jag vill ju vara med honom. :(

Förlåt mig. men du kan inte alltid bara skylla på mig, jag vet att Natti bjöd först, JAG VET DE!
Och Hade det inte blivit så jävla mycket stress och att Anton också skulle ha födelsedags fest, så hade vi kunnat vara där med er.
men Deras repningar är lite viktigare än några fester. hade dom inte skullat spela nästa torsdag så hade det nog inte spelat någon roll.

Jag lovar att prata med Danne om de okej?!?!?!?!?!
Jag ska försöka att fixa de.


The More I Think The More Confused I Get




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0