jude + korvhuve = cheez doodle.

Kvällen har varit fullspäckad..
Efter att Tompa blivit tatuerad, så kom mamsen hem vi åt pizza
hämtade juden vid bussen (:

snackade skit lite, letade fåglar (:   som hon skulle få tatuerad på skuldran. och åt CHEEZ DOODLES
väl klar med fåglarna så kom Schistoffa.. och då kom min och judens GENIALA idé :D:D

från filmen The Notebook: if you're a bird, I'm a bird

tatuering på stoffe: två ostbågar.
den ena till den andra: If u'r a cheez doodle, I'm a cheez doodle.

bild på de hoppas jag att jag får imorgon :)
haha efter vi var klara med ostbågarna så var dom så röda så det såg ut som små ölkorvar som pratade med varann. AWESOME!

här är bild på judens fåglar iaf xD





sjukt kassa biler. men ni ser väl (:
måste säga att iphones kamera är inte den bästa jag har haft iallafall xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0