trevlig tisdag (:

fullspeckad dag med massa bak och träning (:

blev bak idag ist. gjorde masssa kanelbullar och hjärtformade cupcakes :D mums.
och efter de stack jag till gymmet med min extrema träningsvärk och bättrade på den. känns bra (:
efter de blev de lite tatuerande, bild kommer på hur de blev, och sen efter de direkt hem till Cissi och Mattias och åt maat.

här kommer tatueringen från idag och från igår som jag äntligen lyckats fixa.

Dagens + lite ifyllnad på en som jag gjort innan.


gårdagens (:





BTW.

snart lämnar jag denna bloggen och skaffar mig en ny (: men länk kommer på de också!
lovar att uppdatera om mina tatueringsgrejs så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0