alltid du.

vi blev tillsammans med 19 april 2009 och det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv.. jag älskade dig som jag aldrig älskat någon annar förr, jag vet inte varför det var så, det var bara du!
jag gjorde allt för dig, allt för att du skulle älska mig, jag hade vela ta ne månen till dig om jag bara hade kunnat.
men istället för att vara glad för att det var du och jag, utnyttjade du de ist. jag älskade dig men du tog mig för givet, du trodde att det kvittade vad du gjorde för jag skulle alltid stanna hos dig. Jag kunde i lita på dig, det gick inte.
och så en dag tog det slut, allt var helt slut mellan dig och mig.
MEN det var då du öppnade dina ögon och insåg att det var inte bara mig det var fel på, och att man kan inte ta folk för givet!
vi pratade inte över hela sommaren i princip, vi träffade andra och ingen trodde någonsin att det skulle bli bra igen, vi var jätte ovänner och pratade inte alls med varandra, men gammal kärlek rostar aldrig.
dagen D kom, vi började prata igen, du kom fram till att det var jag, det hade alltid varit jag.. me jag var fortfraande osäker, för du hade förändrats till den underbaraste personen på jorden, nu var det du som skulle kunna ta ner månen till mig. men jag vill egentligen inte förstå att du var den bästa, för alla gången du sårat mig, alla gånger jag har gråtit över dig. jag visste att du hade förändrats men var det tillfälligt eller föralltid?
Vi gick på bio som vi gjorde på vå allra första "dejt" eller vad man ska säga, vi åt på resurang SANDRA som vi gjorde första gången.. men ändå kunde jag inte få fram samma känslor som jag en gång hade, jag tyckte om dig för det har jag alltid gjort, men älskade jag dig?
vi träffades mer och jag tvivlade fortfarande, för jag kunde inte förstå att du hade ändrats, det gick in genom ena örat och ut genom det andra.
du och jag har träffats sen dess och jag kännt mer och mer för dig, och jag känner exakt samma känslor nu som då och jag kan säga att jag älskar dig, för du har ändrats till det bästa som någonsin skapats och det är för evigt.
du har nu flyttat hem till mig, så nu är denna lägenheten vår.
det är du, det har alltid varit du Daniel Lindgren Tetens  <3





Kommentarer
Postat av: Mami

Åh jag blir helt rörd...ALLTID NI! love u <3

2010-12-20 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0