say whaaaaaaat?!

varför skriver jag aldrig här längre.. känns inte som någonting händer alls i mitt liv.
inget skoj iallafall (:
eller så är jag bara allmänt tråkig och inte orkar eller vill uppdatera..
tatuerar inte så mycket nu för tiden!vet ej varför.. blir inte så bara,
är för närvarande arbetslös också.. och HUR KUL ÄR DE!
skulle ju tatuerat mer nu när jag har tid.. men var finns tron om att bli tatuerare en dag.
den försvann ):
någon bara tog den.
så nu bara kör jag på.. är det meningen att jag ska bli det så blir jag de,. om inte så får jag ju helt enkelt lägga ner.

ville bara få de sagt och att jag ska bättra mig med uppdatering (:

btw.
så har jag en tatuering som jag håller på med som ni kan få bild på.

och här har ni den (:
och JA den ska se ut så.. den är inte sne!!
snart ska vi fortsätta på den med skuggning osv.





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0