meningsalös dag.

Jag sa att jag skulle fylla ut dagen med någonting, men vet ni vad? inte ett skit har hänt.
Tänkte att jag skulle få göra någonting för jag skulle stå nere vid isabanan i kiosken där, men nej så klart så var det inställt idag på grund av ovädret. "/"/

Så kom pappa och frågade om jag kunde rita upp en till tatuering till honom, så det fick fylla ut några minuter av min värdefulla tid xD allt för lilla papsen.
Sen ville han att jag skulle tatauera honom också idag men jag ORKAR inte, är helt slut. av vadå? INGET!!!! det är det som är problemet.

Här är bilderna jag har ritat upp till honom. som jag får göra en dag (:




på vaden ska denna sitta.



Och denna ska nof sitta mellan skulderbladen.. han visste inte riktigt än ((:









Kommentarer
Postat av: fiffs

fan jag började stårtjuta när jag såg den sista tatueringen!

den är jättefin <3

2010-01-28 @ 13:03:40
Postat av: fiffi

stortjuta skulle de stå.

ska de inte vara stort F på fassan också? <3

2010-01-28 @ 13:06:56
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0